Friday, April 5, 2013

gigit, kunyah, telan itu buku

something grab my attention a few days ago. thanks to cik Syud & pameran buku mawar.
pernah dengar...
                                                                     nama pun cool je kan

other than novel2 melayu lain yg tak abis2 dgn kahwin paksa (sehingga memaksa aku memuntahkan katak spesis hutan amazon), buku2 keluaran syarikat ni hanya ada satu tajuk & kebanyakannya cerita underground. =_+ bajet mcm prnh baca kan, aku assume saja.

interesting kan?
so smlm dgn mamainya pusing dwn mawar utk kali ketiga & belek2 buku dari gerai im lejen. ada jumpa buku ni.

then ok lah. tak berani beli sbb takut mahal & tak pernah baca pun. takut membazir. takut bosan tak faham.
saya tak nampak pun nama nadia khan kat situ.
nadia khan yg Cik Syud mention tu.
yg wat cite 'aku, dia dan tong sampah'.
yg ada beto coolie tu.
WARGHH..

novel kelabu tu mahal skit, rm 25 kot. tp cerpen tu belas2 je. tu yg rs yg beli.
my reading habits seems to influence by trend. half true.half wrong.
betul sebab aku jnis yg tak suka benda rutin, benda yg slalu tayang kat tv, benda yg aku blh expect macam sinetron indon.
salah sebab aku ni pemalas nk cari the new thing in the town. kalau Cik Teha tak cerita pasal hana tajima sampai skrg aku akan ingt dia hanyalah artis hollywood kacukan jepun.serius.

satu manusia akan ada banyak karakter, dan pembacaan akan memantulkan karakter diri tersebut.
sapa je yang tak pernah rasa nak memberontak kan?
zint jd my book of honour lepas spm *bkn gmbr sndiri



bila aku rasa nak jadi gelak+rasa lovey dovey..erti kata lain jiwang;
                                       nurul syahida mcm seorg kakak yg ajar aku utk jd perempuan matang
                                         *still sufian still the best hero

dan saya ingin sangat teringin memiliki buku baru beliau 3 Hati. Mana nak cari Popular kat sini?

the best of the best...of course bila aku rasa hilang identiti diri;

banyak lagi penulisan yg aku tabik spring,tapi masih xde masa nak explore lagi dalam. so till then, assalamualaikum. +_= tak tau nk ending proper mcm mana

1 comment: